Vrácení Zboží
Vrácení zboží
Vážíme si vaší důvěry, kterou vkládáte do našeho e-shopu iDERM.cz, a děláme vše pro to, abyste byli s nákupem maximálně spokojeni.
V případě, že potřebujete zakoupené zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů bez nutnosti udávat důvod!
Rádi bychom vás ale upozornili na zákonnou výjimku, která se vztahuje na produkty vyňaté z uzavřeného obalu z hygienických důvodů (např. kosmetické přípravky nebo jiné zboží přicházející do přímého kontaktu s pokožkou). Otevřením a vyzkoušením těchto produktů ztrácíte právo na jejich vrácení. Alergické reakce a další zdravotní problémy nejsou považovány za vady výrobku; jedná se o individuální reakce na složky obsažené v produktech
Jak postupovat při vrácení zboží?
1. Napište nám a uveďte, že chcete vrátit zakoupené zboží. Nezapomeňte připojit číslo objednávky.
Platbu vám vrátíme stejným způsobem, jakým byla provedena, například při platbě kartou ji připíšeme zpět na tuto kartu, při bankovním převodu pak na původní účet.
2. Reklamaci vyřídíme do 30 kalendářních dnů od chvíle, kdy se k nám vrácené zboží dostane. Jakmile vaši zásilku obdržíme a zkontrolujeme, peníze vám zašleme zpět.
Pokud máte jakékoli dotazy nebo obavy ohledně našich zásad ochrany osobních údajů, kontaktujte nás prosím na [cstecak@gmail.com] nebo na [+420 777853308].